O le a le Porous Metal Materials

O le a le Porous Metal Materials

o a mea uamea porous

 

O le Tali e pei lava o upu: Porous Metal, mea uamea porous o se ituaiga uʻamea ma se numera tele o faʻatonuga pores pores tufatufaina diffusely i totonu, ei ai le lautele o le 2 um i le 3 mm.ona o manaoga eseese o mamanu o pores, o pores e mafai ona avea ma ituaiga foam, ituaiga faʻapipiʻi, ituaiga honeycomb, ma isi.

 

u'amea po'amea e mafai foi ona vaevaeina i ni vaega tetele se lua e tusa ai ma le morphology o latou pores:pores tutu saolotomapores faifai pea.

O leituaiga tutoatasio mea o loʻo i ai se laʻititi laʻititi o le kalave, faʻamalosi, malosi faʻapitoa lelei, faʻafefeteina lelei, faʻaogaina o le leo, ma isi;

o leituaiga faifai peao meafaitino o loʻo i ai uiga o loʻo i luga ae o loʻo i ai foi uiga o le permeability, lelei le ea, ma isi.

Talu ai ona o mea uʻamea porous o loʻo i ai uiga o mea faʻavae ma mea e faʻaaogaina, e faʻaaogaina lautele i le aerospace, felauaiga, fausiaina, inisinia masini, inisinia eletise, inisinia puipuiga o le siosiomaga, ma isi fanua.

01

O le pautauamea sinteredmea porous o se u'amea porous ma se fausaga mautu e faia e ala i le faia ma le maualuga-vevela sintering fa'aaogaina uamea po'o pa'u fa'ameamea e pei o mea mata.O loʻo faʻaalia e se numera tele o pores fesoʻotaʻi i totonu poʻo semi-fesoʻotaʻi, o le fausaga o le pore e aofia ai se faʻaputuga o paʻu paʻu masani ma le masani, o le tele ma le tufatufaina o pores ma le tele o le porosity e faʻalagolago i le paʻu o le paʻu o le paʻu ma le faagasologa o sauniuniga. .

O mea masani o le pauta u'amea sintered mea porous mea apamemea, u'amea u'amea, nickel, titanium, tungsten, molybdenum, ma refractory uamea tuufaatasia.

Fa'amama u'amea u'ameae sili atu le tete'e o le corrosion, oxidation tete'e, ofuina tete'e, ma mea tau masini (ductility ma aafiaga malosi, ma isi).Sintered stainless steel porous meafaitino e mafai ona faaaogaina i fanua o le leo dissipation, filtration, ma tuueseeseina, tufatufaina vai, tafe tapulaa, capillary cores, ma isi.

Sintered titanium ma titanium alloy mea porous mea e le gata o loʻo i ai meatotino o mea masani uʻamea porous ae o loʻo i ai foi uiga lelei tulaga ese o le titanium uʻamea e pei o le maualalo maualalo, malosi faʻapitoa maualuga, faʻafefete lelei, ma biocompatibility lelei, ma isi. i meaʻai ma meainu, puipuiga o le siosiomaga ma le malosi, vailaʻau lelei, fomaʻi ma vailaʻau, gaosiga eletise eletise ma isi pisinisi mo le faʻamamaina saʻo, tufatufaina atu o kesi, decarbonization, gaosiga eletise eletise, ma mo le faia o mea ola.

uamea sintered

Sintered powder nickel-based porous mea e maua ai le lelei o le corrosion resistance, of wear resistance, maualuga le malosi faʻainisinia i le maualuga ma le maualalo o le vevela, faʻalauteleina o le vevela, lelei le eletise ma le mageta, ma isi, ma e mafai ona faʻaogaina i le maualuga o le vevela filtration ma electrodes. mo maa toe fa'aaogaina.Faatasi ai ma i latou, o mea porous o Monel alloy e mafai ona faʻaaogaina e fai ai elemene faamama i paipa vai ma paipa paipa i fale eletise,elemene faamamai sua suasami ma evaporators, elemene faamama mo siosiomaga sulfuric ma hydrochloric acid, elemene faamama mo distillation suauu mama, meafaigaluega faamama e faaaoga i le suasami, masini faamama e faaaoga i le alamanuia faaniukilia mo le gaosiga o le uranium faamamaina ma le vavae ese o le isotope, elemene faamama i meafaigaluega mo le gaosiga o le hydrochloric. acid, elemene faamama i laau alkylation i suauu faamamaina, ma elemene faamama i vaega maualalo-vevela o faiga hydrofluoric acid i refineries.elemene faamama i le vaega maualalo-vevela o faiga hydrofluoric acid i fale suauu.

Kopa pa'u fa'asalau'amea porous mea o loʻo i ai le lelei o le maualuga filtration saʻo, permeability lelei, ma le malosi faʻainisinia maualuga, ma o loʻo faʻaaogaina lautele i le faʻafefeteina o le ea ma le faʻamamāina, faʻamalo suauʻu mama ma filtration, nitrogen ma hydrogen filtration, mama okesene filtration,fa'atupu pulu, tufatufaina atu o le kesi moega, ma isi vaega i vaega pneumatic, alamanuia kemikolo, ma alamanuia puipuiga o le siosiomaga.

 

Afai e fia iloao le a le faamama uamea sinteredma pe faʻafefea ona faʻafefeteina le uʻamea, e mafai ona e siakiina le fesoʻotaʻiga tusiga e pei ona mulimuli mai: https://www.hengko.com/news/what-is-sintered-metal-filter/

fa'amama uamea sintered

Sintered powder intermetallic compound porous mea e sili atu ona suʻesuʻeina ma faʻaaogaina i TiAl, NiAl, Fe3Al, ma TiNi, ma isi, lea e tuʻufaʻatasia ai uiga faʻaogaina o mea porous ma intermetallic compounds.Fe3Al mea porous e mafai ona faʻaaogaina i le fanua o le faʻamamaina saʻo ma le aveeseina o le pefu o kasa o loʻo i ai le pefu i le maualuga o le vevela, e pei o le malosi (faʻamama faʻafefiloi faʻasolosolo eletise faʻagasologa o le gaosiga ma le faʻafefeteina o le moega faʻafefeteina faʻatupuina le eletise), petrochemical, TiNi mea porous ei ai quasi-elasticity faapitoa ma aafiaga manatua atoa, lea e lelei mo mea implant ponaivi tagata.

 

 

O loʻo i ai pea ni fesili e fia iloa atili faʻamatalaga mo mea uʻamea Porous, faʻamolemole lagona le saoloto e faʻafesoʻotaʻi matou nei.

E Mafai foiAuina Mai ImeliTu'usa'o e pei ona mulimuli:ka@hengko.com

O le a matou toe auina atu ma le 24-itula, faʻafetai mo lou maʻi!

 

https://www.hengko.com/

 

Oloa Fa'atatau

 


Taimi meli: Sep-16-2022