O le a le Pore Size?Mea uma e tatau ona e iloa

O le a le Pore Size?Mea uma e tatau ona e iloa

 O le a le Pore Size

 

Talofa, tagata e fiafia i pa'u!I aso nei, o loʻo tatou suʻesuʻe i le autu o le tele o pore, ma pe aisea e taua ai le malamalama.Atonu na e faalogo muamua e uiga i pores, ae e te iloa moni pe aisea e taua tele ai le tele o pores?Faitau pea ina ia iloa ai!

 

O a pores?

I le tulaga o elemene faamama, o pores o ni avanoa laiti poʻo ni auala i totonu o le mea faamama e mafai ai ona faʻaogaina le sua poʻo le kasa aʻo puʻeina mea faʻamaʻi poʻo mea leaga.

O elemene fa'amama ua mamanuina e aveese ai mea leaga ma mea leaga mai vai po'o kasa, ma o le aoga o le faamama e fuafua i se vaega tele i le tele ma le tufatufaina o pores i totonu o le mea faamama.

Ole lapopoa ole pore e masani ona fua ile microns, fa'atasi ai ma pupu laiti e fa'ailoa mai ai le malosi tele e fa'amama ese ai vaega laiti.Ae ui i lea, o se faamama e matuaʻi laʻititi laʻititi lapopoa e mafai foi ona maualalo le tafe, lea e mafai ona aʻafia ai lona lelei atoatoa.

O ituaiga eseese o elemene faamama e mafai ona faʻaaogaina mea eseese ma fausaga pore e ausia ai sini faʻamamaina faʻapitoa, e pei o le aveeseina o vaega o se lapoʻa patino poʻo le vavaeeseina o ituaiga vai.O mea fa'amama masani e aofia ai le cellulose, polypropylene, ma ituaiga eseese o membranes po'o mata.

 

O le a le tele o pore?

O lea ua tatou iloa pores, sei o tatou talanoa e uiga i lo latou lapopoa.Ole tele ole pore e fa'atatau ile lautele ole avanoa ile pa'u.Pores e mafai ona lapopoa mai le itiiti ifo i le 0.2 micrometers i le sili atu i le 0.5 millimeters.E fai lava si mamao!E mafai ona fua le tele o pore e fa'aaoga ai se masini fa'apitoa e ta'ua o le poreometer, lea e fa'aoga ai se meapueata ma se polokalame e fa'avasega ai le tino o le pa'u.

 

Aisea e taua ai le lapopoa o le pore mo le faiga o alamanuia faamama?

Ole lapo'a ole pore ose iloiloga taua mo faiga fa'amama alamanuia aua e iloa ai po'o a ituaiga o vaega ma mea fa'aleaga e mafai ona aveese lelei mai se vai po'o le kesi.O le tele o pores i totonu o se faamama e fuafua ai le maualuga maualuga o vaega e mafai ona pasia.

Afai e lapopoa tele le pore, e mafai ona ui atu i le faamama ma tumau ai i le oloa mulimuli.I le isi itu, afai e laʻititi tele le pore, e mafai ona faʻapipiʻi pe faʻafefe vave le faamama, faʻaitiitia ai lona aoga ma manaʻomia ai le faʻaleleia soo pe toe sui.

O le mea lea, o le filifilia o le tele o pore talafeagai mo se faiga faʻamamaina e taua tele i le faʻamautinoaina o le tulaga manaʻomia o le mama ma le mama e ausia i le oloa mulimuli.Ole tele ole pore e tatau ona filifilia e faʻavae i luga ole faʻaoga faʻapitoa, faʻatatau i le tele ma le ituaiga o vaega e tatau ona aveese, le tafe o le suavai poʻo le kesi, ma isi mea taua.

O le mea moni lava, mo le tele o alamanuia, faiga faamama faʻapitoa, o le tele o mea e manaʻomia elemene ma le tele o pore diffterent, ona fesoasoani lea ia i matou e faʻamamaina nisi o mea leaga mai a matou mea.

 

 

 
E faʻafefea ona faʻapipiʻi le tele o le pore OEM mo elemene faamama porous?

OEM (Original Equipment Manufacturer) pore size mo elemene faamama porous e masani ona aofia ai le faʻavasegaina o le pore pore o le faamama e faʻafetaui ai manaʻoga faʻapitoa o se faʻaoga faapitoa poʻo se alamanuia.O laasaga nei e mafai ona faia i le OEM pore lapoa mo elemene faamama porous:

Fuafua mana'oga fa'apitoa:

O le laasaga muamua i le OEM pore size mo elemene faamama porous o le fuafuaina lea o manaʻoga faʻapitoa o le talosaga, e aofia ai le tele ma le ituaiga o vaega e tatau ona aveese, le tafe, ma soʻo se isi mea taua.

Filifili mea talafeagai:

O mea e faʻaaogaina e fai ai le elemene faamama e mafai ona aʻafia ai lona tele pore.Filifili se mea e mafai ona faʻapipiʻiina e ausia ai le tele o pore e manaʻomia.

Fa'apitoa le faiga o le gaosiga:

Faʻalagolago i le faʻaogaina o le gaosiga o loʻo faʻaaogaina, o le tele o le pore o le elemene faamama e mafai ona faʻapitoa.E mafai e tagata gaosi oloa ona fa'aogaina auala eseese e pei o le sintering, etching, po'o le fa'aputuina o ausa fa'ama'i e maua ai le lapo'a mana'omia.

Su'e le elemene faamama:

O le taimi lava e faʻapipiʻiina ai le elemene faamama e ausia ai le tele o le pore manaʻomia, e tatau ona faʻataʻitaʻiina ina ia mautinoa e fetaui ma faʻamatalaga manaʻomia.Atonu e aofia ai le su'ega mo le lelei o le aveeseina o vaega, pa'u mamafa, ma isi mea.

Fa'ateteleina le tele o pore:

Faʻavae i luga o faʻaiʻuga o suʻega, atonu e manaʻomia le faʻaleleia atili o le tele o le pore ina ia ausia le tulaga manaʻomia o le filtration lelei ma le tafe.

Aotelega, OEM pore lapoa mo elemene faamama porous e manaʻomia ai le iloiloga ma le totoa o le faʻaogaina ma le gaosiga faʻapitoa e ausia ai le tulaga manaʻomia o le faʻamamaina lelei ma le faʻatinoga o oloa.E taua tele le galulue fa'atasi ma se tagata gaosi ta'uta'ua ma le poto masani i le gaosiga o elemene faamama fa'aleaganu'u ina ia mautinoa ai fa'ai'uga sili.

 

O le a le tele o pore i lo tatou olaga i aso taitasi

 

o le a le ituaiga pore foliga e sili atu mo le faamama?

Ole foliga pito sili ona aoga mo se faamama e faʻalagolago ile faʻaoga faʻapitoa ma vaega o loʻo faʻamamaina.E masani lava, o foliga o pores e tatau ona mafai ona puʻeina lelei ma taofi vaega aʻo faʻatagaina le tafe lelei o le vai poʻo le kesi.

Mo se faʻataʻitaʻiga, i faʻaoga microfiltration lea o le sini o le aveese lea o vaega laiti e sili atu nai lo le 0.1 microns, o foliga asymmetric pore e pei o pores tapered poʻo conical e sili atu ona aoga aua e mafai ona latou faia se auala faʻalavelave e faʻateleina ai le avanoa e puʻeina ai vaega.

I le isi itu, i totonu o le nanofiltration applications lea o le sini o le aveese lea o vaega laiti nai lo 0.001 microns, cylindrical poʻo saʻo itu pores e sili atu ona aoga aua latou te faʻatagaina le maualuga o le tafe ma le faʻaitiitia o le faʻaputuina o vaega.

Mulimuli ane, o le sili ona aoga pore foliga o le a faʻalagolago i manaʻoga faʻapitoa o le faʻaogaina o le filtration ma le tele ma le ituaiga o vaega o loʻo faʻamamaina.

 

Polous Metal Filter e sili atu pe PE Filters?

Pe sili atu le faamama uʻamea porous poʻo le PE (polyethylene) faʻalagolago i manaoga faʻapitoa faʻaoga ma meatotino o mea o loʻo faʻamamaina.O nisi nei o mea taua e mafaufau i ai pe a filifili i le va o filiga u'amea porous ma filiga PE:

Feso'ota'iga vaila'au:

O fa'amama u'amea po'o e masani lava ona sili atu ona fa'ama'i fa'ama'i nai lo fili PE, e sili atu ona fetaui lelei mo le fa'amamaina o vaila'au fa'amalosi pe pala.Ae ui i lea, e mafai ona faia le filiga PE i togi eseese o le polyethylene e faʻaleleia ai lo latou fetaui lelei.

Tete'e o le vevela:

O filiga u'amea po'o e mafai ona tatalia le maualuga o le vevela e sili atu nai lo filiga PE, e ono fa'amalulu pe fa'aleagaina i le maualuga o le vevela.O le mea lea ua avea ai le filiga u'amea porous o se filifiliga sili atu mo talosaga e aofia ai sua vevela maualuga poʻo kasa.

Malosi fa'ainisinia:

Fa'amama u'amea porous e masani ona malosi ma sili atu le umi nai lo filiga PE, e sili atu ona fetaui lelei mo talosaga e mana'omia ai le fa'amama maualuga po'o le fa'amama o mea fa'afefe.

Fa'alelei lelei:

PE filiga e mafai ona i ai se fa'alelei maualuga maualuga mo nisi fa'aoga, aua e mafai ona faia i la'ititi la'ititi lapopo'a nai lo filiga u'amea porous.Ae ui i lea, e mafai ona faʻapipiʻiina filiga uʻamea porous ina ia i ai ni pupuni faʻapitoa ma geometries e ausia ai le faʻaogaina lelei o le filiga.

Tau:

O fa'amama u'amea po'o e masani lava ona sili atu le taugata nai lo filiga PE, aemaise lava mo mamanu fa'ale-aganu'u po'o ta'aloga laiti.PE filiga, i le isi itu, e sili atu le taugofie ma lautele avanoa.

I le aotelega, o faʻamaʻi uʻamea porous ma faʻamau PE e iai o latou lelei ma faʻaletonu e faʻatatau i manaoga faʻapitoa.E taua tele le mafaufau ma le totoa i le vailaʻau fetaui, teteʻe o le vevela, malosi faʻainisinia, faʻaogaina lelei, ma le tau pe a filifili i le va o le lua.

 

Fa'aoga elemene fa'amama po'o

 

Fa'aogaina o fa'amama porous ? Uamea Sintered Filters ?

O fa'amama po'o e fa'aogaina i le tele o fa'aoga e mana'omia ai ona fa'amama le sua po'o le kesi e aveese ai mea fa'aleagaina po'o vaega.O nisi nei o fa'aoga masani o filiga porous:

Vaivai:

E masani ona fa'aogaina fa'amama po'o i faiga fa'amama vai e aveese ai mea leaga e pei o le palapala, siama, ma siama.E mafai ona fa'aogaina i le tele o fa'atulagaga e aofia ai fale fa'amama vai fa'alenu'u, faiga fa'amama vai nofomau, ma masini e fa'aoga ai.

Fa'agasologa o vaila'au: O fa'amama po'o e fa'aaogaina i le fa'aogaina o vaila'au e aveese ai mea leaga po'o le mama mai vai ma kasa.E aofia ai fa'aoga e pei o le su'esu'eina o le solvent, le toe fa'aleleia o le catalyst, ma le fa'amamaina o kesi.

Mea'ai ma meainu:

O fa'amama po'o e fa'aaogaina i totonu o mea'ai ma meainu e aveese ai mea leaga, siama, ma isi mea leaga mai vai e pei o sua, pia, ma le uaina.

Pharmaceutical and biotechnology: O fa'amama po'o e fa'aogaina i fale talavai ma biotechnology e fa'amama ai vai ma kasa, fa'amama ese vaega, ma vavae'ese polotini ma isi biomolecules.

Taavale ma vaalele:

O fa'amama po'o e fa'aaogaina i fale ta'avale ma aerospace mo fa'aoga e pei o fa'amama ea afi ma fa'amama ea fale.

Fa'amama u'amea sintered o se ituaiga fa'apitoa o fa'amama porous e faia mai i le pauta u'amea ua fa'asa'o (fa'avevela ma fa'apipi'i) e fai ai se mea mautu ma pores feso'ota'i.O nisi nei o fa'aoga masani o fa'amama sintered u'amea:

Suau'u ma kesi:

O fa'amama fa'amama u'amea e masani ona fa'aogaina i totonu o le suau'u ma le kesi alamanuia e aveese ai mea leaga ma le mama mai vai e pei o le suau'u mama, kesi fa'alenatura, ma sua vai.

Aerospace:

O fa'amama u'amea fa'amama e fa'aogaina i fa'aoga aerospace e pei o le suau'u suau'u, fa'amama fa'aogaina o masini, ma le fa'amama ea.

Mea fa'afoma'i: O fa'amama u'amea e fa'aogaina i masini fa'afoma'i e pei o ventilators ma fa'aputu okesene e fa'amama ai vaega ma siama.

Fa'amama fa'apisinisi: O fa'amama fa'ameamea e fa'aaogaina i fa'aoga fa'amama fa'apisinisi e pei o vai vai, vaila'au fa'asolosolo, ma vai fa'aleaga.

Ta'avale:

u'amea sintered filiga o lo'o fa'aaogaina i mea tau ta'avale e pei o le suau'u suau'u ma suau'u filtration.

 

O lea mo le tele o pore ua iloa e le tele ma le tele o tagata ma sili atu foi faiga faamama faʻaogaina le sintered uʻamea fitlers ona o le sili atu fausaga pore lapoa.

Iloa atili faʻamatalaga e uiga i le tele o pore, faʻamolemole lagona le saoloto e faʻafesoʻotaʻi i matou ile imelika@hengko.com, matou te toe lafoina i totonu ole 48-itula.

 

 


Taimi meli: Mati-02-2023